martes

AVALUACIÓ 2n

CRITERIS D'AVALUACIÓ  2on curs de Primaria


ESCOLTA


1.- Descobrir i reconéixer les qualitats dels sons de l’entorn pròxim, representant-lo de diferents modes, i identificar les famílies i instruments de l’orquestra Orff, utilitzant l’escolta activa de cançons i peces variades.

2 .- Identificar auditivament i representar amb ajuda del cos, en cançons i fragments d’obres senzilles, la pulsació i l’accent, el moviment intervàlic ascendent i descendent i el contrast com a element estructural.

3 .- Identificar peces senzilles i variades de la nostra cultura a través d’audicions en l’aula, mostrant interés i respecte, i expressar verbalment sensacions i gustos personals sobre estes a través de diàlegs.

4 .- Buscar i seleccionar informació de forma guiada en diferents mitjans, reconeixent que esta pot no ser fiable, sobre diferents manifestacions musicals.

5 .- Captar el sentit global de textos orals i participaren assemblees, conversacions i diàlegs escoltant, guardant el torn de paraula i expressant els seus gustos i experiències per iniciativa pròpia.

6.- Seguir les instruccions de les tasques d’aprenentatge amb atenció i constància sense

abandonar quan li costa realitzar-la, demanant ajuda si la necessita.

7.- Reconéixer i utilitzar el vocabulari de l’àrea del nivell educatiu en les seues conversacions sobre el contingut de les activitats realitzades i per a explicar en veu alta el que ha aprés.



INTERPRETACIÓ MUSICAL


1.- Experimentar les possibilitats de la veu i interpretar cançons i peces vocals en l’àmbit vocal propi del nivell, sol i en grup, cuidant la respiració i l’entonació.

2 .- Experimentar les possibilitats del propi cos i dels instruments per a interpretar senzilles peces sol i en grup utilitzant elements del llenguatge musical propis del nivell, participant activament i gaudint mentres ho fan.

3 .- Experimentar les possibilitats dels dispositius electrònics, mòbils i informàtics per a la gravació, reproducció i creació sonora, cuidant el seu manteniment.

4 .- Participar en equips de treball realitzant la part de la tasca assignada col·laborant amb els altres membres del grup per a aconseguir metes.

5.- Participar en el procés de planificació del desenrotllament d’un producte o una tasca, ordenar amb ajuda els passos que s’han de seguir, reconéixer si els han realitzat correctament i expressar les seues opinions sobre el resultat.


MÚSICA, MOVIMENT I DANSA


1.- Experimentar moviments fixos o inventats, només o en grup, com a resposta a estímuls sonors i no sonors, representar la pulsació i l’accent amb el cos,gaudint mentres ho fan i valorant les seues aportacions al grup.