AVALUACIÓ DEL ALUMNAT.
Criteris d'avaluació. 1er curs Primaria
ESCOLTA
1.- Descobrir i reconéixer les qualitats dels sons de l’entorn pròxim, experimentant
diferents modes de representació, i identificar pel timbre instruments senzills utilitzant l
’escolta activa de cançons i xicotetes peces.
2.- Identificar auditivament, amb ajuda del moviment corporal, en cançons senzilles, la pulsació, elmoviment melòdic, alguns elements bàsics de la forma i la repetició.
3.- Identificar peces musicals del nostre entorn de través d’audicions en l’aula, participant activament i mostrant interés, i expressar sensacions després de l’escolta de forma verbal
i per mitjà de l’expressió plàstica.
4.- Buscar i seleccionar informació sobre diferents manifestacions musicals en diferents mitjans (orals, en paper o digitals) de forma guiada.
5.- Captar el sentit global de textos orals i participar en diàlegs i conversacions guardant el torn de paraula, expressant els seus gustos i experiències responent a estímuls per a participar en la comunicació.
6.- Esforçar-se i mantindre l’atenció mentres realitza una activitat sense abandonar quan li costa realitzar-la.
7 .- Reconéixer i utilitzar el vocabulari de l’àrea responent a preguntes sobre els coneixements adquirits i per a explicar en veu alta el que ha aprés.
INTERPRETACIÓ MUSICAL
1.- Explorar les possibilitats de la veu com a instrument propi i interpretar cançons i peces vocals senzilles, participant activament i gaudint mentres ho fan.
2 .- Explorar les possibilitats del propi cos i dels instruments per a interpretar ecos i ostinato senzills participant activament sol i en grup, i gaudint mentres ho fan.
3.- Explorar les possibilitats dels dispositius electrònics, mòbils i informàtics per a reproduir i experimentar amb el so.
4 .- Participar en equips de treball de forma guiada col·laborant amb els altres membres del grup per a aconseguir metes comunes.
5 .- Participar en el procés de planificació del desenrotllament d’un producte o una tasca, ordenar amb ajuda els passos que s’han de seguir i expressar les seues opinions sobre el procés i el resultat.
MÚSICA, MOVIMENT I DANSA
1.- Explorar les possibilitats del propi cos com a mitjà d’expressió, i experimentar la pulsació a través del moviment corporal i l’escolta, de manera gojosa i participativa.